Thursday, July 5, 2012

Cele mai urmarite seriale

The Big Bang Theory - umor total inedit, glume sofisticate, inteligente, care nu te fac sa razi in hohote dar te amuza intr-un mod placut; nu este pentru oricine; tipare de personaje foarte funny desi aparent boring (nerds!). Sunt la sezonul 5 si inca mai gust din farmecul originalitatii acestui serial.


Friends - cel mai bun serial de comedie ever, l-am revazut de multe ori si rad mereu cu aceeasi pofta, glume foarte simple dar autentice; personaje pe care nu ai cum sa nu le indragesti si care devin in timp ca si prietenii tai! 10 sezoane la fel de bune. The best of the best!

 

Gossip Girl - kind of addictive, primul sezon a fost palpitant, apoi a scazut in intensitate, dar creaza dependenta oarecum, dupa sezonul 4 am zis ca nu ma mai uit dar tot ma uit, don't ask me why (poate pt a-l revedea mereu pe Chace Crawford :) O ador pe Blair si n-o sufar pe Serena, frecventa seratelor si petrecerilor e deranjanta la un moment dat iar unele intrigi par a fi cusute cu ata alba.
 
Desperate Housewives - il urmaresc din 2004 cand s-a lansat, eram fascinata la inceput, dar dupa sezonul 5 s-a cam rasuflat. Pt cei care nu l-au vazut, recomand primele 5 sezoane. Dupa aia se trage mata de coada la greu, dar merita vazut daca te prinde. Am plans la ultimul episod din ultimul sezon - acest serial facea parte oarecum din viata mea de atatea ani.
Cougar Town - nu e grozav, dar merge, are un pic mai mult sens decat alte seriale de comedie americane, si nu mai auzi rasete in fundal (cu alte cuvinte razi cand simti nu cand ti se spune!). Ca sa gusti glumele lor trebuie sa ciulesti bine urechile pt ca protagonistii vorbesc extrem de repede. Ma enerveaza ca sunt toti cam betivi. 
The Office (U.S) - foarte, foarte tare primele 7 sezoane cu Steve Carell, m-am distrat copios cu fazele lor de la birou. Dupa ce a plecat Steve s-au prostit cu totul, nu mai e ce a fost. Interesanta abordarea (mockumentary) - monologul personajelor in fata camerei, intr-un cadru intim, de parca ar fi niste confesiuni. 
 
How I Met Your Mother - e ok, dar hai frate, nici dupa 7 sezoane nu si-a cunoscut Ted viitoarea nevasta? Publicul tot asteapta sa se justifice titlul, dar in zadar. Eu una m-am plictisit sa astept. Inedit - scene care au loc in imaginatia personajelor, incat uneori te ametesc, nu mai stii ce anume se petrece in realitate. E destul de amuzant per total.

2 comments:

Anca said...

Sugestii: Dr House, Midsomer Murders si ca serial de comedie - Mad about you

Stela Davis said...

Dr House - nu e genul meu, Midsomer Murders - nu e genul meu iar Mad about you nu mi se pare chiar amuzant.

Post a Comment